понеделник, май 08, 2006

Невена

Днес докато чаках на касата на "Фантастико", от съседната опашка една руса мацка с дънки и ботушки като на фолк-звезда ми се усмихваше постоянно. Знаех си, че новата прическа която ми направиха, ще е крачка напред.

Преди два дена, на жълтите павета пред Народното събрание, докато отивах към едно кафене на "Витошка", се разминах с бившата ми съученичка Невена. Не сме си разменяли повече думи от онази сряда в 10-клас, когато ми беше смигнала веднъж в час по Математика. Не че разбрах дали точно мен гледаше тогава, но няколко дена се надявах да излезе нещо. След 2 години чух за нея че е тръгнала с някакъв адвокат с доста пари. Дори и сега изглеждаше доста добре и носеше скъпи дрехи. Жените са големи курви.

Разчистих си ICQ-то от няколко жени. Излизал съм по няколко пъти с всяка от тях, за да диверсифицирам и с идеята все някоя да пусне. Чатили сме си с години, но резултат никакъв. Много страдам от факта, че съм толкова интелигентен и като цяло уникален, че почти никоя жена не ме разбира. Или поне никоя от хубавите.

Няма коментари: