вторник, май 02, 2006

Начално (образование)

Отново гледах някои избрани моменти от ВИП Брадър които съм си записал на дискче. Весела Неински дразни. Eсенцията от житейските и заблуди е ценна, но комплексарското начало в нея е твърде силно. Не знам колко е известна в областта си, но аз почти не бях чувал за нея. И не ме кефи, ебаси. Познайте дали искам толкова грозна, дебела и комплексирана жена като нея. Какво е направила тя на сцена за да я уважава народа. Азис може да е чалгаджия, но поне пълни стадиони.

***

Проблемите на България са че всеки подлага крак на другите и ги плюе, просто така, за спорта. Това май е вид индикатор, че човек се занимава с правилното нещо. Когато бях в Австрия, не се сблъсках с този проблем. Там хората са позитивни и мили. Дадоха ми лаптоп и втори монитор, за да мога да работя на три. А тук при нас отрицателните настроения са навсякъде.

***

Вчера докато чаках пред касата на супермаркета с кренвирши Сачи, една мацка от съседната опашка ми се усмихваше закачливо. Малко кльощава за мен, но не бих я върнал.

Няма коментари: