вторник, октомври 30, 2007

Избори 2007

Чувствам се длъжен да коментирам изборите, като столичанин, макар и отскоро такъв. Не че се срамвуам от миналото си в Долна, но усещам бъдещето пред себе си - на млад и талантлив дизайнер в милионния град. А и нека с изборите там се занимават местните интелектуалци - като баща ми - известен магистрат от Долна. Дълго мислих кого да подкрепя в блога си. Като модерен антикомунист отскоро, логично беше да подкрепя Мартин (виждам че е фешън по другите блогове да го наричаш по малко име, затова го правя и аз). Не го знам много-много какво предлага в програмата си, но обиколих блоговете на старите софианци, хора от които се уча на софийски лайфстайл, и видях че и те го подкрепят, следователно няма да съм аз този дето ще се цепи от колектива, към който така се стреми. Важни са резултатите, не победихМЕ, но виждам че повечето блогери се кефят, следователно трябва да се кефя и аз. Социалистическият медиен терминатор (особено се гордея със сглобката на този израз) не можа да попречи на висшистите и хората с акъл в главата и бъдещи висшисти (като мен) да подкрепят Мартин. Щастлив съм защото за пореден път улових тенденцията и се качих на гребена на вълната на модерността.

13 коментара:

Анонимен каза...

В случай че някой не е слушал радио "Хоризонт", където гостувах, казах почти същите неща там.

Анонимен каза...

Мисля, че най-голяма роля в тези избори изиграха българските блогове в България. Те са новата партия на българското бъдеще и шибаните котки в България. Чеченко президент.

Анонимен каза...

Да. А за блоговете е важно да има класации. Много съм щастлив че се нароиха голкова много. Сега можем да си мерим патките по толкова много различни начини. Обаче трябва да ги направим сто - така всеки елитен блогър ще е все някъде първи. Екстра, че ме минахте. Елате пак!

Анонимен каза...

Щастлив съм, че поне що се отнася до пернишките блогове, аз съм безспорния номер едно. Но ако добрият ми приятел МИРОСЛАВ ДЖОКАНОВ си направи блог, ще му отстъпя палмата на първенството на драго сърце

Анонимен каза...

човко e спал със жена през живота си, разбра се тия дни.

Анонимен каза...

Той може да е спал с нея, но тя дали е спала с него, е въпросът ..

Анонимен каза...

lol tuk komentarite kakto vinagi sa nomer1

Bruce Vain каза...

Дал съм свобода на словото. Обмислях да въведа секция Rules, където като виден радетел на свободния софтуер и демокрацията, да обявя строги правила - какво разрешавам, какво не, и какво не толерирам в моя блог. Но се отказах с оглед добиване на по-голяма популярност.

Анонимен каза...

и правилно, не като човко, който търка тия дето не гласуват за МЗ-то с кош.

Анонимен каза...

Нещо сякаш се опитвате да ме обидите. Вярно е че не съм си в моя блог, да ви модерирам демократично, но бих желал да се усеща по-голямо уважение към мен и блога ми. Той е един от най-старите в България и единствен успешно преплита корпоративното с личното, интимното и съкровеното.

Анонимен каза...

човко предоставя на отрудените си читатели един уникален меланж между технокрация и сантиментализъм. воден от стремежа да свръхкомпенсира миметичното усещане, че е дорк, той се опитва да докаже, че и във ВМЕИ се раждат поети с големи сърца. една чувствителна натура, автора крачи по трънливия път на славата, ръсейки като фонтан семето на гражданското съзнание върху лицето на масовия потребител.

Анонимен каза...

муфлонко ще публикува снимка на убита бяла мечка в блога си с/у 50000 лв.

Анонимен каза...

Нали го знаеш онзи виц, където двама пича се срещат на парти и единия решава да се представи:
- Димитър - дизнайнер.
- Пешо - обикновен педераст.