понеделник, септември 03, 2007

Капитален

Много ясно че освен от дизайнерлък и блогване, разбирам много и от икономика и политика. Чета вестник "Капитал" защото съм чувал че и елита го чете. Но някакси напоследък не ми се нрави. Изчетох тажседмичния брой за много бързо време. Хареса ми ебавката с блога на Румен Петков защото е по моята специалност - ругаене и плюене на хора. Иначе, това е един доста безинтересен вестник. Почти изцяло липсват жълтеникави новини и клюки за известните хора, които да осмислят живота ми. Как може да имаш някакви там страници К1 и К2 с икономически новини, които са безкрайно безинтересни, а да не пише нищо нито за поп-фолка, нито за Азис, нито за Петя Павлова, за да мога да я подигравам, снабден със свежо инфо. Да не говорим за К3 и там тъпотиите за бизнесетикет - за практичен човек като мен дето си държи боклука в пластмасови торбички на терасата и се разхожда да го извърли едва веднъж седмично, това са ненужни префърцунени глупости. А тия икономическите статии май са важни. Още имам трудности да вникна в повечето от тях, макар вече да съм софианец и перспективен студент. Чета ги по няколко пъти, по възможност на публични места. Ама ... простотия, батко, какво толкова му намират на тоя вестник.

1 коментар:

Анонимен каза...

Впечатлен