понеделник, септември 25, 2006

mikc brother

С добрия ми приятел гъзу (gazeaux) с огромно задоволство започнахме да следим третия сезон на шоуто, което ... си заслужава да се следи. По принцип мисля, че Биг брадъра е за цигани, копанари и селяни, но аз смятам за свое задължение да го гледам редовно, за да изследвам тенденциите в обществото, които намират отражение там. Този път има много повече гейове и идиоти. Имало две тайни които щели да обърнат шоуто с главата надолу!!! Нямам търпение да стана свидетел на всичко това - направо си удрям гъза в тавана от кеф, предчувствайки удоволствието!! Май ще си взема отпуск, и ще изключа телефона си за да не ми досаждат многото ми жени, за да мога най-пълно да се насладя на продукцията.

Иначе съм щастлив, че този път са послушали много от съветите Ми. За съжаление до този момент никой не ми се е обадил да ми благодари или плати, но аз и без това съм високо ценен и добре платен професионалист в много други сфери. И за мен просто е чест да съм коректив на любимото ми предаване, макар и безплатен. Ще продължавам с обществено полезната си дейност без да искам отплата. Не желая да си променям поведението, само за да ми донесе това-онова - това е форма на насилие и изморява. Медийната психоза ни тласка да търсим начини всячески да ставаме "звезди" и това е модерната форма на робство. Аз лично звездния статус съм го постигнал отдавна и сега смятам да се отдам на интелектуална благотворителност.

7 коментара:

Анонимен каза...

здравей микнейм, с най-добрата ми приятелка следим всеки твой текст и се смеем през сълзи. продължавай, че много ни кефиш и искаме още! а този гъзО всъщност е голям сладур, нищо че малко смърди като се обажда гръмко на оживени места...

Анонимен каза...

oh malee, pich kak me kefish.
mai shte ti napravia blog dvoinik, kydeto shte govoria idiotski i shte te parodiram ..
uf abe ne che se obiasniavam neshto ama mai greshno me razbra - nikakyv anti-blog niama da ti pravia samo si se veselia tuka. cial den sym pred DISPLEIA sigurno leko sym otkachila. a i iskam myj basi ... iskam iskam!

Bruce Wayne каза...

еми крайно време беше за риспект и към Ванката, що чак сега след 6 месеца го намесваш, пропуск!

Анонимен каза...

Обаче малките детайли в тоя блог ме хвърлят във възторг:

"Иначе съм щастлив, че този път са послушали много от съветите Ми"

:bow:

Bruce Vain каза...

ying, дяволът е в детайлите :))

da original, не дърпай вече споменатия дявол за опашката, да не се окаже и тя от Чистото месо!

Анонимен каза...

zdraveite, priqteli. sex?

Bruce Wayne каза...

кондьо, спести ми хомесексуалните си фантазии :)